Thursday, May 12, 2011

Semua kejadian kehendak yang Maha Esa..

Sebenarnyer pagi tadi, sambil tunggu nurse panggil nama saye..saye baca paper..ruper nyer paper semalam.. terbaca muka depan..xcident tragis kat mahsan-bahau..teringat balik 2 hari lepas nyer kejadian... amat pilu dan sedih skali.. walaupun bukan ahli keluarga saye..tapi kejadian tu berlaku di kawasan tempat tggal saye.. dan 2 mangsa maut adalah sahabat baik kakak n adik saye..

sowi laa...saye sedih sgt time nie..sampai nangis tetiba.. Apa pun apa yg berlaku adalah suratan dan telah ditetapkan oleh yg maha kuasa...kite yang masih bernyawa.. ambil iktibar dengan semua yg berlaku.. malang tak berbau.. 2 tragedi tragis nie..baru2 nie telah berlaku di negeri kelahiran saye.. 1st tragedi kepala air di Ulu bendul melibatkan 2 nyawa kanak2.. sapa tau kan..tempat yg kami selalu mandi manda dulu..jadi mcm tu.. masa kejadian tu..saye sekeluarga pun mmg niat nak mandi jeram jugak..tapi sebab hujan..xjadi nak gi mndi..takut perkara mcm kat ulu bendul tu jadi.. pada semua hati2 laa okey..

video nie saye dapat kat youtube..pasal 2 kejadian tragis dan sedih tu.. alfatihah untuk semua mangsa..dan takziah buat semua keluarga yg terlibat..

kemalangan tragis ..




al-fatihah....

3 comments:

  1. berharap dan berdoa agar keluarga tercinta saya terhindar daripada kejadian begini..

    ReplyDelete
  2. al-fatihah buat yg terlibat... kekadang kita x jangka. kesilapan orang lain mengakibatkan bencana.

    ReplyDelete

Popular Posts

thanks

javascript:void(0)

Blogroll