Friday, May 6, 2011

not feeling well today!!

huhuhu...tis week memang rasa malas tu lebih sket...
xtau la napa...sebab terlebih cuti ker...
sebab memang malas ke..
sebab - sebab lain..masih belum dikenalpasti...hehehe

today memang malas tahan gaban... malas nak wat keje lebih-lebih..
keje tu memang buat la jugak tapi ala kadar jerr..
sowi laa boss yer...
saye memang xde mood nak wat keje lebih sket ari nie..

lately, saye selalu je kepenatan, mcm xcukup 'hongap' pun ado!!
kat opis ngan keje ngan aircond yg 'ado cam xdo' yo......lemasss
kat umah lakk ngan aqil yg makin lasak..
mama jugak yg kena buli!!

esok saye nak gi jumpa doktor laa
sbb tahap kemalasan dan kepenatan saye ni lain benarr rasenyer..
hehehe...
ade ke ubat nyer doktorrrr

ntah apa lah yg saye merepek nie..
oklah...bubby for now!!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

thanks

javascript:void(0)

Blogroll