Sunday, June 19, 2011

Happy Fathers' Day

To all my daddies ...hehehe.. my hansome dad is only the one..

Ayah - En Madrus bin Hussin - terima kasih kerana telah memberi didikan yang terbaekk untuk anakmu, kami doakan kesejahteraan ayah dan semoga ayah suksess selalu dunia dan akhirat.. we all love ayah!!!


dan buat yang tersayang - Dearest Hubby - Si Kacak Mohd Fadzil bin Salim, terima kasih coz menjadikan mama ibu kepada Aaqil Fauzan dan mama doakan B terus menjadi ayah yang terbaekk buat anak2 kite insyaallah.. I Love u soooooo muchhhh....

xlupa juga buat arwah abah mertua, Arwah Salim bin Osman, walaupun menantu mu ini tak pernah mengenali mu, namun al-fatihah tetap kami sedekahkan.. semoga abah aman disana.. al-fatihah.

dan untuk bapa2 lain kat luar sana ..."happy fathers day"



2 comments:

  1. Cik fadz,
    Sweet la buatkan scrapbook tuk lelaki2 hebat tu...hheee...msred pun buat satu tuk mr bf...hheee

    msredcheesecake.blogspot.com/2011/06/rindu-nak-buat-macam-ni.html

    ReplyDelete
  2. hehehe...wish jer la yg dapat fadz wat kan.. nak bg hadiah bermakna xdapat plak..

    ReplyDelete

Popular Posts

thanks

javascript:void(0)

Blogroll