Sunday, January 2, 2011

Santekk tak??... Thanks Bie..

Cantik tak??? hehehe…
Nie laa pemberian dari my beloved hubby.. walaupun bukan blackberry tapi cute!! I like’……….. "
Lagipun..mmg kurang minat ngan BB coz keypad kecik benor n complicated.. Apa pun… berbanyak time kasih wat Hubby.. memang dia tau kite tengah berangan nak tukar hp sejak hp sony kite tu rosak.. Hp dia pun dah mengong..so.. aper lagi disambarnyer 2 laa..sorang satu..xder sapa kecik hati.. hehehe.. (dia tau kalau dia tukar hp baru gerenti kite JELESSSSS sangat..)
So, dengan pemberian nie maka terBEKU laa hubby nak belikan Oven… xper laa..lain bulan boleh jugak..hehehe. Maka kite cume leh wat kek yg kukus n frozen jer laa…xlain n xbukan feveret dia.. Kek Coklat Kukus & Blueberry Cheese Cake




Erm…teruja bila tgk gambar nie..terasa nak buat lak..tapi bila??…tunggu lepas pantang laa yerk..leh makn skali..kalau x tu tengok jer org makan..
Anyway…thanks bie for the cute Samsung B3310..
“Luv u so much dear”

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

thanks

javascript:void(0)

Blogroll