Wednesday, November 24, 2010

..AKU TAK PUAS HATI..

23 NovEmber 201O
3rd Check up kat Klinik Ibu & Anak Kg PandAN..
Jam 8.30 pagi dah dok tercegat depan pintu klinik..
dlm hati doakan result minum air gula bulan lepas normal...

Hati pun dok risau dengan Bby dalam kandungan rasanya dah 3 hari xgerak..mungkin xperasan bby gerak kot.. dan soalan nie jugak aku nak tanya kat doc tu nanti..

No.1013..amik berat badan. check tekanan darah..sumer OK..alhamdulillah xde darah tinggi.. n Result minum air gula pun OK FBS : 4.1 dan 2HPP: 6.1..Nurse tu kata normal..Alhamdulillah..

Turn aku periksa perut plak..aku ckp ngan nurse tu rasa bby tak gerak..Nurse tu kata biasa nyer baru 24week bby lom active gerak.. ermmm confuse aku..napa sebelum nie aku rasa bby actuve jer gerak dlm perut nie..

bila Nurse tu kata xdengar denyutan jantung baby..nurse tu leh kata normal lagi...alasannya kulit perutku tebal.. yang herannye xde plak suh aku refer hospital ke klinik swasta ke..pelik...
AKU TAK PUAS HATI..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

thanks

javascript:void(0)

Blogroll