Monday, October 21, 2013

Mula kembali

Today g check up maternity..
Haa.. belum preggy lagi cuma nak check keadaan dalaman ok ker tak.
Alhamdulillah semuanya baik2 berlaka..
Tiada cyst, fibroid atau seumpamanya.. cuma Dr. Mimi kata keadaan rahim yg lebih senget ke kanan.
So no wonder kdg2 bila tunduk terasa sesuatu di sblh knan bwh abdomen.
Lepas g check..rasa lega sikit sbb bukan masalah dlman punca saya lom preggy stlh hampir 3 thn.
Hihi baru je 3 tahun tp aqil dah nk masuk 6 tahun thn depan.. rezeki masih lom diberi olehNya..
Tapi bersyukur masih berpeluang menikmati saat mengandung tu 2 kali..dan keguguran sekali..masa kndgan baru nk masuk 8mggu.
Diberi peluang melahirkan secara czer - aaqil fauzan, 5thn lepas dan secara normal (induse)- arwah zhafirah, nk dkt 3 thn dah.. sekjap je masa berlalu kan.. lepas tu boleh xperasan melekat lg tp kndungan xjd..gugur dn kna cuci..
So now...lpas berhenti mkn pil perancang 2 thn lepas..tggu jugak bila laa nk lekat lagi.. 2 kali jugak mkn pil subur.. ni kali ke3.. insyaallah kalau Allah nak beri rezeki tu kami terima.. semuanya ketentuan Dia.. kita merancang dan usaha je mna yg termampu kan..
Doakan misi kali ni berjaya...amin..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

thanks

javascript:void(0)

Blogroll