Monday, December 17, 2012

Today = 16 Dec 2012

Today @6.36am, 2010
Dalam labour room, Hospital Ampang, KL
Fadz selamat melahirkan baby gal seberat 800g secara normal.

Hairan?? kenapa 800g jer?.. 
Ermm.. tuhan lebih sayangkan dia.. dia dipinjamkan kepada fadz selama 7 bulan je dalam kandungan
Dia dah meninggal dalam rahim fadz semasa fadz melahirkannya.
Mcm ner?.. ermm lahirkan secara induce
lama jugak lah nak buka pintu rahim.. ade sampai 3 mggu kuar masuk spital
untuk masukkan ubat induce.. 
mggu ke3 doktor masukkan ubat baru lah ada bukaan dan kontraksi dari dalam.
bayangkan lah baby dah xbernyawa mcm ner nak wat kontraksi kann..
tu semua kuasa Allah dan kecanggihan ubat-ubatan sekarang.

Today, 16 Dec 2012
dah 2 tahun pemergiannya, kini disisi Pencipta
Semoga Zhafirah aman disana, doakan kesejahteraan Mama, Ayah dan Abg Aqil di dunia ini.
Insyaallah suatu hari nanti kita berjumpa di Sana. Doakan kami dapat jumpa Zhafirah.
Rindu kan Zhafirahh
Rindu kat tendangannya dalam perut mama ni satu masa dulu
kalau diberi kesempatan, dan anugerah dari yang Maha Esa, Mama nak ade baby dalam perut lagi
Kalau dapat mcm Zhafirah pun xper.. tinggi lampai, cantik..
teringat mama masa mama tengok zhafirah lepas mama lahirkan..
sayangnya Zhafirah dah xnangis cam baby2 lain yg lahir..
Mama terpaksa lepaskan Zhafirah juga sebab Zhafirah hanya pinjaman unt mama..
mungkin ada hikmah yang Tuhan nak beri pada Mama..
walaupun begitu Zhafirah sentiasa ada di hati kami semua..

Al-Fatihah buat arwah Fatimah Nur Zhafirah bint Mohd Fadzil.
2010~2012


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

thanks

javascript:void(0)

Blogroll