Monday, August 1, 2011

Ahlan Ya Ramadhan

uOlls nak tau, ari tu fadz sefamily gi tengok perlawanan bola Harimau Malaya vs Singapore..walaupun Harimau Malaya dapat 1 gol jer.. memadai laa..coz kite sumer satu Malaysia..bukan import punyer kan... apa pun..kami tetap sokong Hraimau Malaya..meh cuci mata gambar jat stadium ari tu..

Jalan-Jalan Jerit kat Stadium
Baru sampai Bukit Jalil ~ naik tren jer.. Meriahh gilewww

ramaikan... cecah 90ribu penyokong Malaysia mlm tu..

tengah tunggu game stat

nie laa anak bapak.... sumernyer bola!!

my luvly family

penyokong harimau malaya

hah...nak gol ke tu??

golll..... katenyer

mama aqil..


time nak balik...berpusu2 owang...
So, kiteowg sampai umah sebelum kul 12 tgh mlm mlm tu... okey laa..next time leh pegi lagi...harap pemain2 bleh main ngan bersungguh lagi..

1st August ~ Permulaan Ramadhan, segala aktiviti dikurangkan dan harap dapat menambahkan amalan di bulan yg penuh keberkatan nie. sebelum tu..malam sabtu lepas buat kenduri tahlil sket, dah niat nak wat kenduri tahlil arwah zafirah then letak skali nama arwah kedua mertua, arwah kedua2 nenek dan atok. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar.. esoknyer wat lemang n rendang..syokk giler kalau balik kampung time nak sambut puasa.. raya?? huhuhu..tawun nie raya kat Key Ell..coz hubby keje.

Pagi tadi sempat bersahur skali ngan Mak, Ayah dan adik beradik..seronok..walaupun lauk sahur simple jer.. Berbuka di hari pertama ramadhan nie kena berbuka kat umah kg pandan.. kami balik awal coz esok tkut masing2 kepenatan nak keje.. ptg tadi bila kiteowg sampai kat simpang tiga langat-ampang tu..kiteowg sempat tgk xcident..(masuk buletin utama mlm tadi)..lori bw batu yg lost control sbb break malfunction..cam teruk jer masa kiteowg lalu tadi..

So, singgah K4 jap beli barang then sampai umah, rest jap... kul 5.30 baru stat masak tuk berbuka.. menu biasa jer.. Daging salai masak lemak cili api, Sayur brokoli campur ngan telur asin..

So to uOlls..selamat menyambut bulan ramadhan dan selamat berpuasa semua.. maafkan segala salah dan silap kami dan sama2 kita mendapat keberkatan bulan mulia nie..amin..

2 comments:

  1. salam ramadan fadz,.... best kan dapat hangout ngan family,.. kita x pernah layan bola kat stadium tau

    ReplyDelete
  2. hehehe sekali sekala yana.... best betul dapat berkumpul/hangout sesama sefamily..

    ReplyDelete

Popular Posts

thanks

javascript:void(0)

Blogroll